Vis enkelt innlegg
Gammel 11-04-23, 16:45   #13
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Batteritiden til Apple Watch SE

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg ser at den dyreste har hurtiglading, men ikke SE. For min del er det ikke aktuelt å betale for noe dyrere enn SE. Så spørsmålet er jo hvor sakte «saktelading» er. Jeg kan sikkert leve med å lade hver kveld, men liker å sove med klokka på og bruke den som vekkerklokke. Men den må tåle en dagstur på fjellet/i skogen, og da blir jeg litt skeptisk.

Hvorfor har den så vanvittig kort batteritid? Sammenliknet med Garmin er det jo helt absurd.

Min er jo gammel, så jeg kan aldri tenke meg at den har hurtiglading. Men den lader veldig fort likevel.