Vis enkelt innlegg
Gammel 13-04-23, 14:26   #1
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.938
Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ingredienser tilgjengelig "for sikkerhets skyld"

Storesøster kommer hjem i helgen. Og, av ulike årsaker er det litt usikkert hvor mange som skal ha middag hos oss på lørdag. Vi kan være mellom to og seks personer. Hvorav i hvert fall en ikke spiser kjøtt.

Jeg trenger noen gode ideer til hva jeg kan kjøpe inn som gjør at jeg kan lage noe godt (til fire unge voksne), men som samtidig holder seg slik at det kan bli spist etterhvert dersom det bare er oss to der.

Noen gode ideer om hva dere liker å ha liggende. Og eventuelt lage på kort varsel om dere plutselig blir flere til middag?

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat