Sv: Jobbreise til Australia
Det er nesten lik stor forskjell på flymaskiner som det er mellom premiumbilletter og økonomi. Vi reiste med airnz mellom singapore og Auckland og det var fantastisk. Verste var Lufthansa. Sykt trangt og generelt lousy comfort. Men mye bedre på vei opp for da sjekket vi inn med det samme vi kunne og så nærme premiumplassene i kabinen som mulig. Myyye bedre plass enn lenger bak i flyet og på vei ned. Så lurt med litt research. Quantas har jeg også vært fornøyd med sånn generelt. Gode flystrømper, god nakkepute og god øyemaske var gull! Og siden jeg har tatt den ruta mange ganger så grudde jeg meg, men det gikk mye bedre enn jeg husket fra da jeg var yngre. Har man noen timer stopp på flyplass på vei ned så har jeg også god erfaring med å betale meg inn på lounge for en dusj og et godt måltid. Det gjorde jeg i Hong Kong en gang og var verdt hver en krone. På nei ned nå i jula hadde vi under to timer i Singapore så det ble en maratonflygning ned. Men gikk altså helt fint. Og jeg kunne fint dratt på konferanse dagen etter jeg kom frem.
|