Vis enkelt innlegg
Gammel 17-04-23, 08:00   #5
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.251
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lønnsoppgjøret 2023

Et annet innspill angående lederlønninger:

Sitat:

LO-lederen pekte også på økningen i bonuser og lederlønninger under pressekonferansen:

- Jeg vil gjerne legge til at den lederlønnsveksten og den bonusbonanzaen vi har sett det siste året på ingen måte har gjort dette oppgjøret enklere. Eierne og lederne har demonstrert en mangel på magemål som representerer et klart brudd på den norske modellen. De er rett og slett nødt til å ta seg kraftig sammen, for dette vil arbeidsfolk i Norge ikke finne seg i. 

Det er også en grunn til at streikeviljen er stor i LO i dag, avsluttet Peggy Hessen Følsvik.

Jeg kan ta noen flere år med reell lønnsnedgang om de lavest lønnede kan komme mer opp. (Jeg er ikke leder, da, så det er ekstra lett for meg å si. )

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat