Vis enkelt innlegg
Gammel 17-04-23, 09:59   #14
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.852
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Solkrem for ansiktet

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Beklager trådkupping.

Jeg sjekket nå. Er det sånn at den er billigere kjøpt sammen med den hvite flate greia (og hva ER det, jeg fant det ikke ut…) enn å kjøpe den alene?

Ja, det ser sånn ut. Den hvite flate pakken er kviseplaster, fra samme merke tror jeg. Jeg har lukket ned den nettsiden, så så ikke så nøye på den. Vi har sånt plaster, den eldste sønnen liker de for de verste kvisene og sover med det på om natten innimellom. Jeg kjøpte ikke den pakken siden vi har det.
Jeg kjøpte den pakken med serumet (flasken), for den bruker vi mye her i huset, både jeg og 21-åringen.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat