Vis enkelt innlegg
Gammel 17-04-23, 10:06   #4
Sol
Skinner

Sol sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Sol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vaskes russedressen før man syr på greier?

Det kan være en ide å glatte over der man skal sette på merker før man stryker dem fast. Etter å ha festet veldig mange bokstaver i helgen, (har angret på at jeg fikk barn med faren deres et par ganger underveis ), har jeg funnet ut at det enkleste er å legge ut bokstavene (i stoff), legge over bakepapir og stryke til de sitter sånn nogenlunde. Deretter kan man vrenge og stryke de fast fra baksiden. Jeg har sydd alt med maskin, for å få til det må man eie en symaskin og en sprettekniv, for man må ta opp innerbensømmen på benet for å klare å sy. Har man sydd litt på maskin går det fort. Og ja, jeg har gjort det for dem. Fordi de har sittet å jobbet med skole i steden, et bytte jeg gjerne gjør (og så koser jeg meg med å sy).