Vis enkelt innlegg
Gammel 20-04-23, 14:44   #43
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.926
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Solkrem for ansiktet

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Henger litt her, og har også tenkt til å teste COSXR. Hører mye bra om den, og liker mange av de andre produktene deres. Dere med erfaring, er den skikkelig bra? Jeg har ikke sett noen tester av selve solbeskyttelsen.

Jeg har brukt den i ett år nå, og er veldig fornøyd. Begge gutta mine har startet å bruke den også. Jeg vet jo strengt talt ikke hvordan solbeskyttelsen virker, men for meg så virker det som den virker. Hvis jeg for eksempel setter meg ut i sola i dag så tar jeg på et nytt lag før jeg går ut.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat