Vis enkelt innlegg
Gammel 20-04-23, 15:15   #11
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt kjøkken. Dine beste tips!

Hjørneskap suger balle gjennom en hageslange. Det skal jeg unngå så godt jeg kan neste gang.

Ingen skap i underdelen, kun skuffer. Dype skap er bermudatriangelen. Det som havner bakerst ser man aldri igjen.

Høyskap til vaskekoster og den type ting savner jeg, vaskerommet mitt er i kjelleren, kjøkkenet i 2. etasje. Upraktisk delux (løst nå med høyskap på gang i første etasje).

Nok stikkontakter, også sånne som ikke er i lys, og avhengig av at man skrur på.

Benk som tåler at man søler på den.

Innebygget skjærefjøl over bestikkskuffen (eller noen som helst skuff) er djevelens verk.

Ikke plasser vask i et hjørne. Man får en ekstremt upraktisk løsning for søppel under.

Vask i nærhet av komfyr. Benkeplass rundt komfyr.

Stor nok sikring til å tåle at man kan bruke oppvaskmaskin og blender/mikro/kaffemaskin samtidig

Jeg har lyst på nytt kjøkken.

Det jeg er fornøyd med er god plass til gryter og panner under kokeplate. Stekeovn i overskap, masse benkeplass sånn totalt sett. Og nok skap og hyller. Utslagsvask ved siden av oppvaskkum.