Vis enkelt innlegg
Gammel 22-04-23, 15:20   #2
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden # 14

Microfuckingsoft! Jeg har to ulike brukere, og det er kul umulig å få til å fungere. Det vil si, det funker når jeg jobber i nettleseren, men der er jo ikke alle funksjonene tilgjengelige. Og når jeg åpner i filer i den brukeren som ikke er registrert på programvaren på maskinen så korrumperes tydeligvis filene, ingenting blir lagret noe sted og alt går til helvete.

Jeg har fortalt oppdragsgiver at enten må de tillate at jeg arbeider på egen OneDrive og laster opp ferdig produkt til dem. Eller så må de go meg en egen pc jeg kan jobbe på. For dette funker virkelig ikke.

To timers jobb det til helvete (les finnes ikke) og jeg må bruke tid på å legge skrive alt inn fra det som var i fila fra før inn på nytt, for copy paste fører bare til at feilmeldingene følger med.