Vis enkelt innlegg
Gammel 28-04-23, 10:22   #11
meisje
Kleintje I + II

meisje sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor slitt lar du klærne bli før de kastes?

Veldig interessant, jeg har hoveddelen av min garderobe fra 2014. Jeg har kjøpt noe i etterkant, men det er enkeltplagg. Jeg hadde en runde med rydding i fjor høst der jeg med har hånd kastet mye som var slitt.feks gamle t skjorter, gensere og strømpebukser og undertøy. Det har jeg opplevd som deilig etterpå fordi jeg nå har bedre plass i skapet mitt. Jeg avventer vektnedgang før jeg kjøper nytt. Har bestemt meg for storinnkjøp med hjelp av shoppehjelp. Siden jeg har økt mye i vekt så har jeg både fått annen fasong og annen størrelse. Jeg sliter dermed med å vite hvilke klær som kler meg. Og jeg liker ikke blonder og volanger og dilldall topper/kjoler.