Vis enkelt innlegg
Gammel 28-04-23, 23:17   #22
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.615
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor slitt lar du klærne bli før de kastes?

Jeg har jo byttet ut 100% av garderoben siste to årene. Men mye basis plagg er kjøpt brukt.

Men å kaste klær skjer veldig sjeldent. Alt som er helt og i orden gis bort.
Bare sokker med hull og truser som går i søpla. Fillete arbeidstøy leveres til gjenvinning det også.
Jeg synes det er vanskelig å vite når plagg ikke kan brukes mer. Bukser som falmer i vask, gensere med flekker som ikke er veldig synlige. Små hull. Når er det ikke lenger greit å bruke?
Men jeg har helt klart for mye klær. Det at jeg ikke greier å kvitte meg med klær er kanskje den største utfordringen.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat