Vis enkelt innlegg
Gammel 01-05-23, 12:39   #1
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor på vestkysten av Italia bør vi reise?

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Dra ut til en av øyene utenfor Napoli. Magisk. Var på Procida i fjor høst, øya var i 2022 Italias Kulturby. Vakker øy, ikke større enn at du kan gå rundt den, med fantastiske restauranter og valker utsikt hvoren man snur seg.

Vi er på Procida nå. Nydelig øy! Bare litt synd at det regner i dag.

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Og hvis man først er i nærheten, så kan man godt ta noen dager i Napoli.

Napoli kokte i går, på grunn av fotballkamp som var forventet å avgjøre serieseieren for Napoli. Det ble uavgjort, men jeg tror det fortsatt forventes at Napoli vinner.

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Åh! Nå kjenner jeg at jeg lengter tilbake til Italia. Vi var det i fjor sommer, og ferien traff skikkelig. Også de to tenåringene.

Tog fungerer forresten UTMERKET i Italia. De har superraske tog, tog som stopper overalt og alt imellom. Vi tok tog direkte fra Napoli til Venezia, hvis man ønsker å kombinere.

Enig i at tog fungerte veldig godt og var komfortabelt.

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Ja, jeg hadde også mitt livs beste pizzaopplevelse i Napoli.

Jeg spiste deilig pizza Margherita i Napoli i går.

Sist redigert av Nooria : 01-05-23 kl 13:10.
Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat