Vis enkelt innlegg
Gammel 01-05-23, 19:06   #9
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan vi snakke litt om hva som skjer i/med USA?

Det som skjer i USA er nitrist. Jeg har tjukke slekta der borte, og bestemoren min var amerikansk, så jeg har alltid hatt sterke bånd til landet, og på tross av alt jeg har syns var gale, har jeg likevel hatt troen på at demokratiet skulle overleve, og at tea-party-bevegelsen ville tape terreng. Nå er det det stikk motsatte som skjer, og selv om majoriteten av amerikanerne ikke vil ha forbud mot abort eller at våpen kan selges fritt til hvem som helst, så er det likevel det de får. Og jeg fatter ikke hvordan det kan skje. Hvordan kan de mørkeste hvite mørkemennene få viljen sin gang på gang?

Det er så mye som er feil, at jeg vet ikke hvor jeg skal begynne. Men abortloven, våpenloven og Fox-news er ting jeg kommer på i farta. Og at det er rådyrt å bli syk.