Vis enkelt innlegg
Gammel 01-05-23, 19:42   #4
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.821
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vaskemaskin - hvilken er din favoritt?

Vaskemaskina vår (En minst 15 år gammel Bosch) takka for seg for ei ukes tid siden, med et bostavlig talt høyt "bang" under sentrifugering, med påfølgende lukt av svidd gummi i hele underetasjen.

Vi endte opp med en Samsung, mye fordi den kan ta opp til 9 kg vask, men også fordi vi kunne få den levert og montert dagen derpå. Jeg sa på spøk at hey, nå har jeg både vaskemaskin og telefon fra Samsung, nå kan de snakke sammen. Det viste seg at det kan de, selvsagt, så vaskemaskina er nå på wifi og kan styres via telefonapp.

Så langt har jeg kjørt den på tre program, et kjapt skylleprogram for å bli kvitt lukta i sengetøyet som ble tromla da gamlemaskina bestemte seg for å skremme oss på flere vis, et 60 gradersprogram og et 40 graders bomullsprogram, og enn så lenge er jeg veldig fornøyd med Samsungen.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat