Vis enkelt innlegg
Gammel 02-05-23, 15:11   #10
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.856
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mye Munch har vi fått på MUNCH?

Jeg skjønner kritikken, sånn på avstand, men jeg føler den ikke. I det hele tatt. Jeg elsket det nye Munchmuseet jeg. For meg, som mangler retningssans og alltid surrer meg bort, er det en drøm å navigere i. Ikke det at rulletrappen er så inspirerende akkurat, ser jo at det er mye der som sikkert er kjedelig, men jeg bryr meg ikke så mye og jeg liker egentlig kontrasten mellom de nøytrale fellesområdene og salene. Det virker heller forsterkende på min kunstopplevelse tror jeg. Og jeg bare elsker fargevalgene og oppbyggingen og organiseringen av utstillingssalene og rommene, synes kunsten popper og viser seg frem på en ny og klarere og renere og gøyere måte. Og så liker jeg sammensetningen med andre kunstnere og i det hele tatt, bare elsker det. Alt sammen. For meg var det en fest å oppleve Munch i det nye museet.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat