Vis enkelt innlegg
Gammel 03-05-23, 14:07   #30
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.218
Blogginnlegg: 674
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye Munch har vi fått på MUNCH?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

NJeg syns det er et utrolig flott hus, og er glad for at kafeen åpner igjen. På kunstfeltet har det vært litt oppgitthet for Oslo kommune vil "fylle det med aktivitet", men det er ikke lagt så veldig til rette for det. Det finnes ikke noe utstyr der om man leier.

Ja, det må være frustrerende – jeg synes også jeg har hørt mest sånne ganske tomme løfter, og så er liksom ansvaret lagt hos dem som driver med kultur, uten at kommunen gjør noe for det.

Men! Nå ser jeg i alle fall på lenken din at de skal ha en utstilling i forkant av åpningen av Klosterenga kulturpark i juni. Så den tror jeg jeg skal få med meg. (Jeg ser veldig frem til at den parken skal være ferdig, jeg går ofte tur i det området, og har måttet legge om ruta mange ganger fordi det har variert hvor det er avstengt fordi det skjer ting. )

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat