Tråd: Hage 2023
Vis enkelt innlegg
Gammel 03-05-23, 14:34   #93
Galathea
Bør lage seg en tittel selv
 
Galathea sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.814
Galathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hage 2023

Sjalottløk er bestilt her også, jeg greier meg med sjalottløk og hvitløk i år, hadde gul og rød løk også i fjor, men det ble ikke så vellykket. Driver på med komposten fra i fjor, spar ut i pallekarmer og drivhus. Det er meldt minusgrader de to neste nettene, og så ser det ut til å bli mildere, så da prøver jeg på å få satt ut urter og blomster i drivhuset. Og plante sjalottløk i pallekarmene. Kanskje teste med noen tomatplanter også..? Har 30 stk, så tåler om et par går dukken.

Vintersådde salat og reddiker i drivhuset tidlig i mars, de er i gang, men det har gått utrolig sakte! Drueranken som jeg plantet i drivhuset har overlevd vinteren - hurra! Den iskalde våren ser ut til å snu nå, så gleder meg til innholdsrike hagedager framover!

Galathea er aktiv nå   Svar med sitat