Vis enkelt innlegg
Gammel 04-05-23, 06:55   #5
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som trener styrke på senter ...

Ja, den som utløste spørsmålet brukte betydelig større del av oppholdet på scrolling enn på øvelser i alle fall. For min del har jeg nesten ikke pauser, siden jeg trener stort sett benøvelser som opptrening etter hofteoperasjon, og må da gjøre øvelser på hvert ben enkeltvis, aldri begge bena samtidig (da "jukser" det svakeste benet). Ergo har det ene benet pause, mens jeg gjør øvelsen på det andre. Skjønner man må ha pause mellom når man jobber med begge bena samtidig, så jeg ble usikker på om det var jeg som bare undervurderte hvor lang denne pausen må være. Derfor spurte jeg ikke. Men det er ok å spørre altså, hvis jeg synes det tar urimelig lang tid?

Da jeg var sykmeldt trente jeg på treningssalen til det fysikalske instituttet der jeg gikk til fysioterapeut, og der var dette aldri en problemstilling. Folk der inne satt ikke og scrollet på mobilene sine (kan ha med å gjøre at de fleste som trente der var pensjonister). Senteret jeg har trent tidligere er et stort, betjent senter, med veldig mye utstyr og flere av samme apparat, så der var det også sjelden et problem. Men nå trener jeg på et lite, ubetjent senter, som ikke har så mange apparat. Kanskje enda bedre grunn til at man bør ta hensyn, og ikke oppta apparatene unødvendig lenge.

Sist redigert av My : 04-05-23 kl 07:21.
My er ikke aktiv   Svar med sitat