Vis enkelt innlegg
Gammel 06-05-23, 13:48   #2
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.609
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ap vil stoppe private helsetilbud

Tja. Mens han satt å ventet hadde jeg snakket med Ullevål og fått hastesak på CT av en nakke. Denne nakken hadde prioritet og gikk foran han i køen.
Derfor måtte han vente. (Jeg skjønner at det ikke FAKTISK var slik altså, dette er kun et mentalt bilde).
Og er han sikker på at ikke det fantes en kantine med varmmat? Selv vårt lille sykehus har det, men du må lete litt. Det er også godt Internett og strøm. Så selv jeg fikk jobba litt mens jeg ventet mellom undersøkelse av nakke, CT og konklusjon. Og med litt dialog kunne pasienten dra på skolen etter CT mens vi ventet på svar og jeg gjøre unna diverse annet før sykehuset ringte meg med resultatet.
Her får man forresten time på legevakta, kveld og helt og legekontoret tar alt på dagtid. De har ledige ø-hjelpstimer til slikt.
Det som kan ta tid er å vente på røntgen og siden noen som kan lese bildene og gipse/sende deg hjem.
Jeg har aldri prøvd privat legevakt, kun privat lege. Og eneste forskjell fra fastlegen var at jeg betalte veldig mye mer.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat