Tråd: Hage 2023
Vis enkelt innlegg
Gammel 08-05-23, 09:01   #117
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.739
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hage 2023

Jeg har kjøkkenbordet fullt av paprika, tomater og agurk. Jeg har et sånt minidrivhus og lurer på om de snart skal få flytte ut dit nå når nattetemperaturen snart er over 10 grader. I helga fikk jeg sådd salat, spinat og koriander i pallekarmen, og jeg fikk satt ut små stokkroser langs en vegg. De har startet fint her inne så nå håper jeg at de overlever ute også. Det gikk ikke så bra i fjor. Jeg har også vært innom gartneri og kjøpt lavendel som jeg har plantet ut noen steder her, for det liker ikke rådyrene.

Det jeg er mest spent på i år er om det blir blomster fra alle frøene jeg har sådd som jeg kjøpte fra Nibio. Jeg går for blomstereng!

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat