Vis enkelt innlegg
Gammel 08-05-23, 13:51   #38
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ap vil stoppe private helsetilbud

Bare for å ta tak i sidediskusjonen: Noen sykehus evner å ta hensyn til pasienten. Sykehuset Telemark er helt grusomt dårlig. Rotete og utstrukturert og fullstendig uten hensyn til pasienten. Da jeg skulle ha en operasjon ba jeg om å få den i Tønsberg i stedet. Der gikk alt på skinner. Jeg kom inn til blodprøver, anestesisamtale etc. et par dager før. Da var jeg innom fire forskjellige "stasjoner" for å kalle det det, med maks fem minutter venting hvert sted. Selv med kjøring til og fra brukte jeg ikke mer enn tre timer. Så noen offentlige greier å ha et godt system.

Jeg tenker som røkla her at å fjerne private tilbud ikke uten videre styrker det offentlige tilbudet, selv om Ap har bestemt at sånn er det. Dette partiet opplever jeg nå som helt frakoplet fra den virkelige verden. Helt siden de tok over høsten 2021 har de tatt avgjørelser ut fra partiboka uten å løfte en eneste skylapp for å finne ut hva landets borgere for øvrig er opptatte av. Totalt uten kontakt med "folk flest". Ref. også jordbruksoppgjøret.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat