Vis enkelt innlegg
Gammel 10-05-23, 08:35   #20
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.958
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Del din enkleste smårett/tapasrett

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Har ikke lest gjennom tråden, men jeg blir hvert fall veldig glad om det er hummus på bordet.

Og jeg kan tipse om at den aller beste OG aller enkleste er Aicha Bouhlou sin oppskrift. Den aller beste hjemmelagede hummusen jeg noensinne har laget, og jeg har prøvd noen. (Hummus kan forresten godt fryses.) Jeg lager den med stavmikser. Tar 30 sekunder.

https://aichasmat.no/hummus-basisoppskrift/

Bare kjøp god tahini. Det gjelder uansett oppskrift. Lys tahini, og gjerne av et arabisk merke. Ja, og gode kikerter er selvsagt også essensielt. Jeg liker S&W sine. Pleier ikke koke dem selv.


Sist redigert av Hyacinth : 10-05-23 kl 08:43.
Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat