Vis enkelt innlegg
Gammel 12-05-23, 12:15   #630
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #14

Føkkings møkkaselger hos Telia som lover og lyver mht hva som er inkludert i pakken. Per sms for sikkerhetsskyld, så skulle tro jeg hadde mitt på det tørre når jeg gir beskjed om at de ikke leverer som lovet. Men nei, de krangler. Truet med drøyt gebyr om jeg sier opp. Så ringte det en hyggelig fyr fra kundeavdelingen, som hadde lest maildialogen, sa at han forstår jeg er sur og sa at han ikke forstår hvorfor de truer med gebyr på 4000, for jeg har rett til å kansellere kostnadsfritt innen 2 uker. Hah! Så det har jeg gjort. Jeg blir ekstremt gretten av kombinasjonen overselging og ræv kundeservice gitt. Da betaler jeg heller litt mer for et produkt hvor de faktisk har kundeservice og leverer det de skal.