Vis enkelt innlegg
Gammel 12-05-23, 12:26   #632
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden # 14

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Lille meg, om det er ungdomsskolen så skulle ungdom nok ha blitt med, men var det vgs så skulle jeg la ungdommen bli hjemme om de ville, uten tvil, ev også med en foreldre hvis det trengtes. Jeg ser på det som mye viktigere enn å delta på en konfirmasjon.

Jeg vet jo ikke hvordan ståa er når videregående nærmer seg ferdig for denne ungdommen, men hvilken karakter man får i ett fag på eksamen på videregående er sjelden avgjørende for hvordan det går med en i livet.

Det er ikke slik at ikke vi bryr oss om karakterer, sånn at det er slått fast. Men jeg syns det er mye viktigere å ha fokus på hva man har lært, heller enn hvilken karakter man får. Vår ungdom har et usunt fokus på å skulle gjøre det svært godt i alle fag. Jeg ønsker ikke å fyre opp under det fokuset.

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv