Vis enkelt innlegg
Gammel 12-05-23, 13:44   #640
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #14

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg synes det er verst når noen får blomster og andre ikke. Hvis ingen får = null problem. Det er det samme med bursdagsfeiringer. Noen får ballonger, gave og festivitas på dagen sin, mens andre blir oversett. Dårlig ledelse, rett og slett (det også).

Enig!

Da jeg fikk lillesøster, var det en annen kollega som fødte i januar, og det ble sendt ut e-post til hele kollegiet, "Nå er det født en ny ***-baby!", men da jeg fikk lillesøster ble det ikke nevnt med et ord. Det var veldig trist, husker jeg.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv