Tråd: Over hekken
Vis enkelt innlegg
Gammel 14-10-06, 21:07   #20
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Over hekken

Vi var på kino for første gang i går, og lille B var bergtatt fra første reklame! Det var en virkelig stor opplevelse. Han syntes ikke starten var skummel, men han ble fryktelig, utrøstelig, hikstende lei seg mot slutten. Vi ble sittende litt, for jeg ville vise han at det gikk bra mens jeg forklarte alt som skjedde og hadde ham på fanget. Men når det ble voldsomt i tillegg til trist ville han ikke se mer og vi måtte bare gå ut. Heldigvis roet han seg ned etterhvert og vi kunne gå inn til rulleteksten og han fikk se at alle dyrene var i frihet og hadde det bra sammen. Da var alt greit.

Vi har snakket om både filmen og det å være på kino, og det virker ikke som det har vært altfor traumatisk, han vil gjerne på kino igjen, og ble oppspilt når han så en plakat for filmen, men jeg tror vi går for noe litt roligere neste gang. Det blir en ganske annerledes opplevelse på kino uten spole- og stoppeknapp.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat