Tråd: Kvinne, 50+
Vis enkelt innlegg
Gammel 19-05-23, 21:37   #5
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinne, 50+

Jeg har ikke lest noe om dette, men føler at utviklingen er adekvat.
Jeg har vokst opp i en Matrialkalsk familie, og har lært og forstått hva livet byr på etter 50 av damene i La Familia.
Nesten alle kvinnene i min familie har vært yrkesaktive, noen i stillinger høyt opp i organisasjonen sin, andre i typiske kvinneyrker.
Jeg har fått sett og lært hvordan kvinner må finne balanse imellom jobb og familie, og det å ta ansvar for både yngre og eldre i familien.
Vi har snakket høyt om kvinnehelse, fra første mens via klimakteriet til livet etter.
Jeg opplever mitt liv etter 50 fullstendig som det jeg er opplært til at det skal være.