Tråd: Sommerjakke?
Vis enkelt innlegg
Gammel 23-05-23, 18:17   #12
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sommerjakke?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Tusen takk for tips, alle! Jeg er sikkert litt sær, så det er jo ikke så lett å anbefale. (Og Røverdatter, jeg går jo ofte ikke i jakke, eller ender opp med å ta jakken av meg og gå og bære på den, men jeg kunne tenke meg å ha muligheten, i alle fall. Og så hadde det vært fint med en tynn, uforet jakke som er lett å pakke med seg på ferie.)

Jeg likte den Toffen anbefalte, og så fant jeg én jeg likte på Zalando, men den kostet 2500 kroner, så jeg vet ikke helt. Men i det minste har jeg nå funnet ut at det kanskje er «skjortejakke» jeg trenger å søke på for å finne uforede ikke-boblejakker-eller-blazere.

Det kan jo være at en linskjorte fra Cubus er det akkurat du leter etter. De har noen fine nå, som også ville passe i størrelsen, men som bare er helt feil passform til meg, ellers hadde jeg kjøpt det selv. Tror det kan funke bedre for deg.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat