Vis enkelt innlegg
Gammel 26-05-23, 10:44   #8
Heilo
Fjellpiper
 
Heilo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 6.174
Blogginnlegg: 310
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjøre Norge på langs med elbil - erfaringer?

Jeg har kjørt strekningen Tromsø-Fauske (eller Bodø, da) i fjor vår, og innbiller meg at det kanskje er noe av den tynnest befolkede med ladestasjoner. Det gikk veldig fint. Da hadde jeg også med meg hund, og syntes ladepausene var veldig nyttige for å få luftet hunden og meg selv litt. Har tenkt å gjøre det samme denne gangen uavhengig av om hunden er med eller ikke (det er ikke bestemt enda). Den ekstra tiden det tar med lading syntes jeg sånn sett var ganske grei, men jeg vil gjerne ha tips om hvor det er fine ladestasjoner med mulighet for å gå en hyggelig liten tur, og hvor det ikke er det. Mellom Tromsø og Fauske vil jeg avbefale Buktamoen som ladestopp, det er verdens verste veikryss, i alle fall i kaldt regn i mai. Og så vil jeg sterk anbefale å lade på Kobbelv Vertshus og gå tur langs elva mens det lader, det er en spennende plakatutstilling der med informasjon om kraftutbyggingshistorie fra krigen og etterkrigstida.

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat