Tråd: Kvinne, 50+
Vis enkelt innlegg
Gammel 29-05-23, 23:32   #107
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinne, 50+

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Nå føler jeg at jeg må ta til motmæle igjen. Man MÅ ingenting, heller ikke jobbe frivillig verken med det ene eller andre. Man kan bruke sin nyvunne fritid akkurat som man selv vil, enten man ligger på sofaen og ser serier, eller arrangerer festival, eller ingen av delene.

Enig!
Jeg har mye tid til overs nå som ungene er store, men har ingen planer om å fylle tiden med frivillig arbeid. Mulig jeg er ego, men så lenge jeg ikke kjeder meg ser jeg ingen grunn til å fylle timeplanen slik den var før i tiden. Selv om jeg har både tid, ressurser ig overskudd.

Kan hende jeg endrer mening en gang.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat