Vis enkelt innlegg
Gammel 30-05-23, 14:15   #13
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.914
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2025

Minsten er 2025-konfirmant, og jeg booket nylig selskapslokale. Vi vet datoen, og hans ønske er et sted som serverer tapas. Mitt ønske er et sted med hyggelig atmosfære, og hvor jeg ikke må pynte selv, eller trenger å hyre inn kjøkken/ryddehjelp, og hvor ting går sin gang selv om jeg skulle bli syk. Eller verre. Og det ligger et sånt sted et steinkast fra den aktuelle kirken, folk trenger ikke flytte bilen en gang. De serverer ypperlig tapas.

Man må selvsagt ikke være så tidlig ute, men her i området er det helt klart en fordel, om man har spesifikke ønsker. Vi er ganske mange, så det er jo også en faktor. Jeg elsker å planlegge feiringer, særlig av barna, så jeg gleder meg til det er tid for å gå i gang med resten!

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat