Tråd: Kvinne, 50+
Vis enkelt innlegg
Gammel 31-05-23, 16:11   #136
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinne, 50+

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Vaske tenåringer sitt rom?! Vaske rommet til unger som har flyttet ut? (Har de i det hele tatt et rom etter at de flyttet ut lurer jeg på). Her har jeg gjesterom/kontor som hun som har flyttet ut kan sove på (hun bor 2 km borte så det skjer ikke veldig ofte at det er behov for det). Det feier vi over med blikket med jevne mellomrom, og så vaskes der ved behov eller om noen skal sove der. #sjuske.

Om rommet står kommer jo helt an på om de flytter til en annen by for å studere eller ei.

Det skal nok vaskes når de flytter. For det tror jeg trengs.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat