Vis enkelt innlegg
Gammel 02-06-23, 13:02   #47
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.252
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Klær til konfirmant jente

Til min datters konfirmasjon fikk vi låne bunad av et familiemedlem. Det ble ekstra stas med sølje etter oldemor. Dette var en bunad som min datter aldri har ytret ønske om å få, men i ettertid har hun sagt at hun tror det er den bunaden hun vil ha hvis hun skal ha en bunad seinere. Det kom like overraskende på henne, som på oss andre.

Kunne din datter ha akseptert en bunad om hun kunne fått lånt en fra noen i din familie som hadde litt av det samme (eller tilsvarende) nostalgiske preget?

Å kjøpe bunad til konfirmasjon er et sjansespill! De aller færreste ungdommer er utvokste på dette tidspunktet. I så tilfelle er en festdrakt mye bedre. Kunne hun sydd seg sin egen? Med litt (mye?) hjelp?

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat