Vis enkelt innlegg
Gammel 03-06-23, 08:57   #2
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.254
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skytingen Oslo 2022 og Mehl

Nei, jeg tror du har helt rett, hun kan jo ikke forhåndsdømme. Jeg tror problemet her er at Mehl spesielt og Sp generelt har en svært dårlig standing i det skeive miljøet, etter uttalelser som «dehumaniserer transpersoner», var vel uttrykket jeg hørte brukt (oksen kan ikke bli ku). I tillegg mener det skeive miljøet at politiet under Mehls ledelse nå helt har sluttet å forsøke å kunne la skeive markeringer kunne pågå trygt, ref Redd Barnas avlyste arrangement. Sorry hvis dette allerede er diskutert i den andre tråden.

Det som er rart, er at hun ikke bare omskriver det, feks «mannen som er mistenkt for terrorhandlinger» eller noe lignende - men antagelig kan hun ikke vinne, altså.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat