Tråd: Kvinne, 50+
Vis enkelt innlegg
Gammel 05-06-23, 20:56   #199
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinne, 50+

Altså, det er lov å like ulike bøker og jeg liker denne. Og jeg kan kjenne meg igjen, selv om det selvsagt er dratt ut i det ekstreme. Jeg liker disse bedre enn de andre middelaldrende-middelklasse-privilegert-hvit-kvinne-bøkene skrevet f.eks av Lykke og Linde. Jeg syns ikke den nedvurderer kvinner, men har mye (hysterisk) selvironi. Og jeg elsker den russlandsturen. Jeg skal fortelle deg en historie fra en reise som inneholder at jeg spant opp en historie inne i hodet mitt så jeg trodde jeg skulle bli myrdet og tok en rekke avgjørelser basert på dette (oppspinnet).

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat