Tråd: Kvinne, 50+
Vis enkelt innlegg
Gammel 06-06-23, 10:45   #209
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinne, 50+

Opprinnelig lagt inn av Heilo, her.

Ja, lettbeint underholdning er bra å ha. Selv foretrekker jeg ting som er litt fjernere fra virkeligheten til sånt bruk, sånn at det ikke blir så tydelig at det er tåpelig. Bmrk drager og dolkekastende banditter.

Mens jeg syns sånn blir ekstra tåpelig og holder ikke ut å lese dragefantasy. Jeg kan godta noe av det på film, men bare til en viss grad. Det verste er scifi-fantasy. Når noe foregår i en slags fremtidsvirkelighet, hvor de elsker middelalderen.

Men liker romskip-scifi, da.

For å være ærlig, jeg tror mye av grunnen til at jeg liker Winter-bøkene (eller, den første. De andre var jeg ikke like begeistret for) er at jeg liker forfatteren så godt. Også har hun skrevet en bok fra Japan. Og da er jeg solgt. Men hovedpersonen får et nervøst sammenbrudd der også.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat