Vis enkelt innlegg
Gammel 07-06-23, 21:40   #734
Timar
Klar
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.825
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #14

Opprinnelig lagt inn av Shun, her.

Jeg tenker at bedrifter burde kunne gi sine førstelinjeservicearbeidere lov til å sette grenser for ufine kunder/medlemmer.

Jeg vil gjerne ha lov til å si at 'jeg forstår at du ikke liker det jeg formidler, men jeg er ikke din søppelkasse.'

Jeg tror til og med at bedriftene ikke hadde tapt på å gi oss lov til å sette grenser.


Det er det lov til hos oss! De som tar de ubehagelige telefonene skal selvfølgelig være empatiske og forståelsesfulle, men de skal ikke la seg tråkke på.

Timar er ikke aktiv