Vis enkelt innlegg
Gammel 12-06-23, 10:36   #2
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skylagring for bilder?

Jeg har brukt flickr i mange år og har over 100 000 bilder der ( ); det koster meg $70 i året. Men vet dessverre ikke om de har noe av den funksjonaliteten du etterspør. Det eneste jeg har gjort der er å sortere bildene i mapper per måned. (Jeg tenker stadig at jeg skal gå gjennom og rydde ordentlig, men det blir liksom med tanken.)

Fra de siste årene ligger alt i iCloud, det koster jo heller ikke stort, med tanke på hvor mye lagringsplass jeg har der, og så er det fryktelig lettvint nå når jeg egentlig bare tar bilder med telefonen. Det innebærer at alle bildene (drøyt 50 000, ser jeg nå) er tilgjengelig på iphonen/ipaden som thumbnails, og når jeg klikker på ett av dem, blir det lastet ned i full størrelse. Og Photos-appen har jo ansiktsgjenkjenning og en god del annen funksjonalitet.