Vis enkelt innlegg
Gammel 12-06-23, 11:02   #3
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skylagring for bilder?

ulempen med ansiktsgjenkjenningen til google er i ale fall at den er rimelig overbevist om at jeg har bilder av min yngste som sånn 2-3 åring et par år før hun ble født. Ettersom det tidvis er datoen som forteller MEG om det er henne eller søstra det er bile av er det jo sånnsett ikke så rart da... (mulig jeg kunne lurt den med et bilde av meg i den alderen også)

Men min løsning har altså vært å betle for mer lagringsplass hos google, et hakk over den gratis tror jeg, med en tier som trekkes fra konto en gang i mnd eller noe sånn. Glemt av helt til jeg byttet bank

Jeg tar altså også bare bilder med mobilen, så da er dette enkleste løsning (Android telefon)

Vi har eldre bilder på eksterne harddisker etc, og ja, fant under jakten på bilder til bildefremvisning i konf ut at vi mangler strømforsyning til den ene.