Vis enkelt innlegg
Gammel 15-06-23, 13:06   #24
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fine du / vakre du

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

(Antar at du også kjenner en slik inni deg når du ser slike uttrykk eller aner slike intensjoner. )

Nei, ikke egentlig. Folk må få kosemoseprate så mye de vil for meg, både skriftlig og muntlig, det irriterer meg faktisk ikke, helt ærlig (utrolig nok, siden jeg er en som lett lar meg irritere over totalt uviktige ting ). Men på et tidspunkt etter prosessen som Retz beskriver over her, går uttrykkene over til å bli oppbrukt og klisjé, og da himler jeg litt mer for meg selv. Som #liveterbestute f.eks (med mindre det brukes ironisk).

Sist redigert av My : 15-06-23 kl 13:15.
My er ikke aktiv   Svar med sitat