Vis enkelt innlegg
Gammel 16-06-23, 07:55   #5
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.215
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken selvbruner er best?

Jeg ble tipset om Australian Glow, den er i mousseform og gir jevn og fin farge. Lukter heller ikke så vondt, så jeg mener det er den beste jeg har prøvd etter at en veldig god en (også mousse) forsvant fra markedet for noen år siden. Husker ikke hva den het, men den var mye omtalt her inne.

Ikke prøvd Glöd siden jeg unngår influenserprodukter så godt jeg kan. Men må innrømme at påføringsvotten er derfra, siden det var den eneste de hadde i butikken en gang jeg trengte den.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat