Vis enkelt innlegg
Gammel 19-06-23, 12:16   #14
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hotell i Stockholm for mamma og meg

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Takk for mange gode tips. Jeg landet på Mornington, for det har jeg blitt tipset om av andre også. Blir spennende.

Men nå er det store spørsmålet. Hva skal vi se og gjøre der? Vasa-museet og Abba-museet må vi få med oss, men hva annet er obligatorisk?

Jeg bodde på Mornington da jeg var i Stockholm som 16-åring, kom jeg på.

Jeg skal til Stockholm noen dager i neste uke. Har ikke vært der siden 2019, og aldri vært der midt på sommeren. Lurer på om vi kanskje må ta båt ut til noen av øyene, så må sjekke hvordan det fungerer og hvor vi bør dra. Ting jeg har gjort før og som jeg mer enn gjerne gjør igjen er å tilbringe mye tid med å rusle rundt i Södermalm og besøke Fotografiska.

Mellomstebarnet var på jobbreise i Stockholm for et par uker siden og anbefalte et spisested med vegansk buffet.