Vis enkelt innlegg
Gammel 20-06-23, 09:25   #3
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Går du når ditt barn er ferdig?

I tilfellet artikkelen omtaler: Sitter gjennom hele oppvisningsshowet uansett ja, men ikke alle konkurransene. Det er forskjell på en forestilling/oppvisning og på resten av stevnet.

Andre arrangement, som vitnemålsutdelinger, og forestillinger av ulike slag, så går jeg selvsagt ikke ut med mindre jeg har ekstremt god grunn til det. Vanligvis ville jeg da heller ikke dra om jeg ikke kunne være til stede på hele, men det kommer an på hva det er. Vitnemålsutdeling er såpass stor en gang i livet-hendelse, at jeg kunne finne på å være til stede på deler av den, slik at jeg fikk sett mitt eget barn, dersom jeg absolutt ikke hadde mulighet til å være på hele. Men andre seremonier eller forestillinger hadde jeg latt være å dra på. Jeg hadde ikke gått på sirkusforestilling med min som driver med sånt, også gått ut når hennes nummer var ferdig nei. Da hadde jeg nok heller gått glipp av forestillingen. De har mange forestillinger, og det er ikke så rart om man ikke får med seg alle.

Sist redigert av My : 20-06-23 kl 09:36.
My er ikke aktiv   Svar med sitat