Vis enkelt innlegg
Gammel 20-06-23, 09:44   #5
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.817
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Går du når ditt barn er ferdig?

Jeg har aldri opplevd at noen har gått før en avslutningsseremoni er ferdig på skolen.
Men når det gjelder turneringer som gjerne går over en hel helg kan man ikke forvente at folk skal tilbringe 10-12-timer på stedet hver dag.
I bygda vår arrangeres det årlig en fotballturnering for barn under 12 år. Da har man enten lagt opp til løpende medaljeutdeling, eller at man tar en midt på dagen, og så en senere. Og så er det lagt opp slik at man enten spiller kampene sine tidlig eller sent. Dermed legger man opp til at man kun trenger å være tilstede halve dager. Helt topp.
Da nabobyen holdt fotballturnering hadde guttungen kamp kl 9, kl 14 og kl 19. Man kan ikke forvente at folk skal oppholde seg i en støyete hall hele den tiden.

Jeg tenker at hvis man syns dette er et problem, ta det opp med arrangøren og gjør det lettere for at man ikke trenger å være tilstede hele tiden, og ha naturlig mindre "avslutninger".

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat