Vis enkelt innlegg
Gammel 20-06-23, 10:07   #9
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.705
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Går du når ditt barn er ferdig?

Det har jeg egentlig i liten grad opplevd. Ja, på sommeravslutning på turn så er det noen som går underveis, de yngste som viser seg fremst først er ofte ikke med på bli med dansen tilslutt.

Men sånn ellers, nei, det har jeg ikke tenkt tanken på å gjøre om det altså ikke var fordi jeg måtte være flere steder på en gang, hvilket ikke er uvanlig nå i juni. I dag stikker minstemor tidlig fra instrumentutdeling og kommer sent i en bursdag. Hun og 6 andre jenter som altså er invitert i bursdag samtidig som det er utdeling av instrumenter til aspirantene og grunnleggende opplæring. Så, ja... ting kræsjer, for en eller flere unger, støtt og stadig. I dag har alle tre ungene ting de skal, og må følges/leveres til samtidig, men heldigvis er det litt sammenfalledne lokasjoner så det går opp

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat