Vis enkelt innlegg
Gammel 20-06-23, 12:38   #20
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.760
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Går du når ditt barn er ferdig?

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Det er så utrolig dårlig oppførsel at jeg nesten ikke kan få sagt det! Selvfølgelig har vi bedre folkeskikk enn som så og ville aldri funnet på å gå midt i en seremoni. Det finnes helt klart noen som har dobbeltbooking og gjerne vil videre. Men da sitter man bakerst/nærmest utgangsdøra og sniker seg videre. Man marsjerer ikke ut fra første rad og skravler høyt.

På lange oppvisningsshow, 10 timer var det noen som nevnte her, blir det kanskje litt annerledes. Men da bør man gå i en pause, der det er et naturlig avbrekk og i hvert fall ikke midt i et show.

10 (-12) timer var det vel Mex som nevnte, men jeg oppfattet at hun da ikke mente oppvisningsshow, men en hel dag med konkurranser eller kamper. Og da er det selvfølgelig ikke nødvendig å sitte der hele dagen, og det var heller ikke det det var snakk om i leserinnlegget. Var derfor jeg spesifiserte at det var snakk om forestilling/oppvisning, ikke en hel turnering.

På premieutdelinger på idrettsarrangementene jeg har vært med på (typisk fotball) har det stort sett vært ønskelig at man forsvinner når eget lag har fått premiene, slik at foreldrene til neste lag/gruppe skal få plass til å komme fram og ta bilde. Men det kommer jo an på hvordan regien er lagt opp. I alle fall på store turneringer med veldig mange lag og spillere.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 20-06-23 kl 13:01.
My er aktiv nå   Svar med sitat