Vis enkelt innlegg
Gammel 20-06-23, 13:01   #22
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Går du når ditt barn er ferdig?

Jeg har ikke vært på veldig mange skoleavslutninger av den seremonielle typen. Da eldste var ferdig med barneskolen var det forestilling og roseutdeling, og jeg kan ikke huske at noen gikk underveis. Da de to yngste var ferdig var det kohortvis utendørs seremoni i skolegården, med restriksjoner på antall og avstand, og derfor ikke tydelig om noen gikk eller ikke (det var uansett ikke mange, og tok ikke lang tid, så jeg kan ikke tenke meg at noen gikk underveis). Da eldste var ferdig på ungdomsskolen var det ikke lov med tilskuere, så vi satt hjemme og strømmet seremonien på pc. Så jeg gleder meg derfor litt ekstra til seremoni og påfølgende mingling med kaffe og kakebuffet for mine to 10.klassinger i morgen. Håper de fleste har anledning til å være der gjennom hele seremonien, og at de som eventuelt ikke har det sniker seg ut uten å forstyrre alt for mye. Håper i alle fall ingen føler at de ikke er velkomne hvis de blir nødt til å gå underveis. Da får vi heller tåle litt uro, såpass rause må vi være.