Vis enkelt innlegg
Gammel 21-06-23, 07:42   #45
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Går du når ditt barn er ferdig?

Jeg får helt kløe av å lese om de lange arrangementene. All sympati herfra.

Noe helt på siden, men et sted hvor folk faktisk kan skjerpe seg og faktisk være tiden ut, er på timer på SATS. Jeg er så lei av vasking og rydding før timen er ferdig. Det er så ufint overfor instruktøren når vedkommende ikke blir hørt pga. sprut, sprut, sprut fra antibac-flaskene, dra, dra, dra fra papirholderen og lemping og dunking av vekter og stepper. Det verste er når du ligger ned på en matte og gjør øvelser, og så kommer det noen balanserende med en masse vekter over hodet på deg. Jeg har en instruktør som hele tiden sier "nå har dere satt av 60 minutter til denne timen, rydd etterpå". Men nei da ... "dobbelt-".

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat