Vis enkelt innlegg
Gammel 28-06-23, 12:32   #13
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bikinitopp som støtter?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Det er en helt annen greie å gå på ordentlig undertøysbutikk, altså. Det er bæsj eller krem.

Nå ja
Jeg endte med å kjøpe en svindyr bh jeg ikke bruker på Change(?) etter at damen hadde brukt 1,5 time på å prøve å finne noe jeg kunne bruke. Bh’n er fin den altså og puppa ser smashing ut med den på. Men det er jo som å ha på seg en panserbh og den brukes kun til svært spesielle anledninger.
Etterpå bestilte jeg en tre-pakk fra Bonprix til halvparten av prisen for den jeg kjøpte på Change som jeg faktisk kan bruke.
#nei spiler handler ikke bare om å finne rett størrelse.

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat