Vis enkelt innlegg
Gammel 30-06-23, 12:04   #6
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Bør det innføres et tredje kjønn?" - spørsmål i lokalvalg? Hæ?

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Ja, enig i at det ikke akkurat er et lokalpolitisk spørsmål. Da kunne heller spørsmålet vært om kommunen burde innføre flere kjønnsnøytrale toaletter, kanskje. Sånne små, lokale skritt mot bedre inkludering av transpersoner.

Veldig enig med deg, journalistene burde jo "dra ned" spørsmålene på lokalnivå, slik at det gir mening og relevans til velgerne. For Trondheim - ble dette med kjønnsnøytrale toaletter innført i 2020 (MDG sitt forslag) Jeg mener selvsagt ikke at du skal vite det Kanina, men jeg tenker at de journalistene som følger politikken i Trondheim skal vite hva som er relevante

Opprinnelig lagt inn av Fersken, her.

Jeg tror det er tenkt et spørsmål som skal hjelpe med å plassere deg partimessig uavhengig hva de lokale mener. Og så kommer det an på hvilken valgomat du er inne på.

Ja, dette er adressa sin ordførerdebatt. Er i og for seg enig i det er greit at de setter de store linjene også, men synes noen spørsmål blir for "billig" for politikerene.